Microsoft Public Affiliate Program (JP)(マイクロソフトアフィリエイトプログラム)

★Sprintセンターだそうです。Tシャツをもらいました。
Sprintセンター

★グループ「W-ZERO3 cheerleaders」を作ってみました。グループの「メンバーと役割」にて、「新しい人」を招待できる模様です。また、検索でグループで「W-ZERO3 cheerleaders」を検索するとヒットしますので、そこからも入れるようです。「メンバーと役割」の「役割」タグにて、名前の上に表示できる文字を編集できました。とりあえず「W-ZERO3応援団長」にしてみました。
T-mobileに来てみました。NBA関連のようでした。
Sprintセンター

★携帯ショップを発見しました。ブラックベリーとかいろいろありそうです。Treo650がL$500です。買ってしまいました。ヒップセットって何?なにやらPDA機能もありそうです。メールを受けられるのかな?
TELUS

Your package includes (4 Treo's - 2 HAND sets, 2 HIP sets female/male) and are
non-transfer/non-modify. Features include:

  • three busy modes
  • AO walk for male or female (be sure to wear correct hip for your gender)
  • critter emitter with 9 selections to choose from
  • ringtones with 9 selections to choose from

PLUS

  • type override (which you can turn off using the pull down menu)
  • Email function (send short emails to any email address and receive replies without leaving Second Life)
  • Memo function (create memos while at discussions or classes)

Or you can use channel commands that are set to /60 channel in chat line:

/60 call
/60 IM
/60 afk
/60 done
/60 config (to manage critter emitters, ringtones, arm length, type override)
/60 help (to see entire list of commands)

Email Function only available on Treo:

Use channel command in chat line:
/60 email Example: /60 email johnsmith@telus.net
/60 (then type in subject line)
/60 (then type in message - up to 4 lines of text maximum)
/60 done (sends your email) or if you want to cancel type in /60 cancel

Memo function only available on Treo:

Use channel command in chat line:
/60 memo (they type your memo up to 75 lines maximum)
/60 list memos (to view your memos -- note only you will see these displayed)
/60 clear memos (to delete your saved memos)